Selamat Maal-Hijrah 1435H

Selamat Maulidurrasul

Sunday, March 4, 2018

Kanser Sembuh?

Posted by: BestOneOfFour | 28 April 2012

KANSER SEMBUH 100 PERATUS

Ramai orang yang tidak percaya bahawa kanser dapat di sembuhkan 100%. Mereka ingin bukti secara ilmiah bahawa kanser benar-benar boleh di sembuhkan. Apa yang mereka inginkan adalah: Apakah B17 telah di uji di makmal dan apakah hasil ujian makmal terhadap B17.
Adakah vitamin B17 bekerja di makmal?
Pada 1953 para penyelidik penyakit kanser di California melapurkan, dalam lapuran tersebut mereka menggunakan dosis B17 atau Amygdalin atau laetrile jauh lebih rendah dari yang di guankan saat ini ( dibawah 1500mg sehari ) lapuran tersebut menunjukan” 100% pesakitnya yang dikaji berkata ada peningkatan dalam erti kesejahteraan dalam hidup, nafsu makan semakin meningkat, mendapatkan berat badan yang sempurna, dan penurunan rasa kesakitan dengan cepat sekali…”
Selama lima tahun, antara tahun 1972 dan 1977 Vitamin B17 di uji lagi dengan standar ujian yang sangat ketat di uji di Sloan-Kettering Institute for Cancer Research di Manhattan bawah penyeliaan dan arahan Dr Sugiura. Maknanya setelah melalui proses ujian selama 5 tahun, barulah mereka mendedahkan hasil ujian mereka pada masyarakat umum hasilnya sangat menggemparkan.
Sesungguhnya segala penyembuhan dari ALLAH s.w.t ,
kepada Maha Pencipta Segala Penyakit (Musibah) dan Maha Memberi Penyembuhan ..
Insya ALLAH ( dengan izinNya )
Apakah Pandangan Pakar dan Saintis mengenai Vitamin B 17 ?
Menurut Dr Philip E . Binzel , Pakar Kanser, Ohio , Usa : “ B 17 bahan alam semulajadi yang terdapat di dalam pemakanan nitrilosides ini boleh memusnahkan sel-sel kanser serta menyuburkan sel-sel bukan kanser” .
Dr . Micheal Tait, Fountain of Life Clinic, Gold Coast, Australia : “ Kanser adalah penyakit metabolic, terdapat bukti kukuh bahawa pengurangan vitamin B-17 daripada makanan harian kita adalah penyebab utama seseorang mendapat kanser” .
Dr Dean Burk, Pakar Kanser dari Jerman yang mengkaji secara terperinci : “ Dibawah mikroskop kami masukkan B17 keatas sel kanser, kami melihat bahawa sel-sel kanser itu mati dengan cepat sekali”.
Dr Hans Nieper , Pakar Kanser dari Jerman Barat “ Setelah melebihi 20 tahun bekerja sebagai pakar, saya mendapati vitamin B17 jauh lebih baik mahupun pencegahan. Saya berpendapat bahawa tiada lain melainkan Vitamin B17 yang dapat mengawal semua jenis kanser”.
-TIDAK SESUAI BAGI WANITA YANG HAMIL–
Setiap penyakit ada penawarnya. Apabila bertemu dengan kaedah rawatan yang betul dan sesuai serta tepat penawarnya, Insya Allah akan sembuh segala derita sakit samada jasmani mahu pun rohani. Allah s.w.t. menurunkan penyakit dan di samping penyakit itu juga disertakan penawarnya. Terpulang kepada manusia untuk mencari kaedah rawatan yang sesuai dan mengolah segala isi alam ini untuk menjadikannya penawar bagi penyakit yang dideritai.
https://b17aprikot.wordpress.com/2012/04/28/kanser-sembuh-100-peratus/

No comments: